I hate it when people who take up the whole sidewalk are walking like ugly, tired snails

Okej, träningsvärk så fort man skrattar eller rör på sig eller sitter stilla är ingen hit. Men som Nenne säger, det är ju i alla fall ett bevis på att träningen inte har varit helt förgäves :P

Idag läste jag ut Marked, och det är tur att det kommer många fler böcker, för det länns inte som om det har hänt något alls. Nästan som om den första boken bara förklarar hur allt ligger till och det "spännande" i slutet bara är där för dramaturgikurvans skull. Helt dåligt är det dock inte. Jag planerar läsa resten av böckerna me. De var lagom långa och lättlästa.

Funderar för övrigt på att kanske börja använda mig av kategorier... Fast då skulle jag ju bli tvungen att sortera in alla gamla inlägg? We'll see.

Mitt huvud började just göra ont igen, så jag ska gå och forsöka göra något åt detta innan jag sätter igång med min romananalys. Ska nog sätta mig vid stora gamla datorn vid namn Yngve. Jag brukar få mer gjort där. Och så tänkte jag spela ett tyska-spel jag lånade på biblioteket xD

Vilket påminner mig, jag måste dit och lämna böcker imorgon. Jag har 8 böcker hemma just nu, och ett par av dem är några dagar försenade. Det går inrte så bra att reservera nya böcker med för gamla böcker hemma.

Btw, min dator heter inte samma namn som min far (Yngve) för att min far också är en seg klump, utan för att när vi sökte efter babynamn på en såndär namnsida där man kan skriva in föräldrarnas namn så blev det Yngve. Vi sökte på mammanamn: Fujitsu, och pappanamn: Siemens (eller tvärtom). xD skoj.

Mission for tomorrow: Go to school, take some photos, learn some swedish, eat and then work my but off in Flash. Then go home, drop of some books and pick one up on my way home, and then do some more homework. Lovely -_-'

Well well. Datorn Yngve blev ledig nu. Time to go! ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0