morgontröttis

Jag vaknade för sent idag igen. Faktiskt så är jag jävligt trött på det här nu (haha ordvits :P). Jag har på senaste tiden märkt att jag vaknar senare och senare på morgonen. Och det är ju inte bra. Och då börjar jag försöka gå och lägga mig tidigare för att göra det lättare att vakna.

Vi tar denna veckan som exempel. Jag brukar komma i säng runt 00.00 annars. Så nu skulle jag börja gå och lägga mig 23.00. I måndags misslyckades jag, jag hade för mycket att fixa med. Men de senare kvällarna har jag försökt, verkligen. Jag har kommit i säng lite efter elva varje kväll (typ). Men det hjälper ju inte om jag ändå inte kan somna >.<

Jag bara känner mig så jävla dålig varje morgon när jag inser att klockan är en timme senare än den ska vara och att jag just vaknat. Men vad ska jag göra? Jag vaknar ju fan inte.

Det roliga är att min mor skäller på mig varje morgon, men vägrar fortfarande att det kanske är dags att prova med en ny väckarklocka, också liksom.

Hon säger att hon tänker tvinga mig flytta hem till pappa om jag inte sköter mig, men det verkar fortfarande vara viktigare för henne att jag städar mitt rum än gör mina läxor... Min mor är konstig.

Hur som helst ska jag iväg till skolan snart. Vill deffinitivt inte missa tyskan. IG-varningar är inga snälla saker xD Jag får väl prata med henne idag.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0