planering inför sommaren

Nu har jag i ett flertal år haft en storslagen plan som jag bara längtat efter att få sätta i verket. Den enda anledningen till att jag nu vågar skriva den här är att den tidigare under dagen avslöjades. Så varför inte lika gärna passa på att skryta om mitt underbara mästerverk?

I flera år har jag undvikit solen, inte bara för att den är varm och... mordisk, utan för att åstakomma den blekhetsnivå som jag har idag. Undersökningar visar att jag idag ligger på samma ställe på blekfis-skalan som min syster.

Äntligen är det första målet nått och inget kan stoppa mig nu när allt satts i rullning.

Jag har satt folk på det här fallet både i Göteborg och i Eskilstuna där syster bor. När hon kommer hit över sommaren, tar vi henne, hugger av henne fötterna och byter ut dem mot mina.

Så tar jag alltså hennes fötter. Storlek 39.

Sen när såren från operationen läkt, kan jag äntligen köpa ♥själskorna♥ och diverse andra skor jag sorgset längtat efter i skoaffärerna. Alla de där vackra skapelserna i skohyllorna ska äntligen bli mina! Den här sommaren ska bli olik alla andra!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0