sjukling

Sitter just nu i en bil utanför sjukhuset. Mami är där inne och hämtar/lämnar något? Jag vet inte. Både hon och TomTom jobbar ju därinne men mor är sjukskriven just nu så det är säkert TomTom-saker.

Min mor har fyllt år så jag ska ge henne en present sen ^^*

Ugh, jag har inte skrivit på flera dagar nu för jag har varit magsjuk. Så dels för är det jobbigt att göra annat än... ingenting när man är sjuk, och dels för att det inte blir så intessant alls att läsa om precis hur tråkigt jag har :P

Nu ska jag i alla fall in till skolan och ha utvecklingssamtal. Sen har jag gett mig resten av dagen ledigt. Jag får sitta och göra lite läxa hemma sen för jag mår fortfarande inte helt bra.

Jag är hemma från SysterYster nu. Jag är fortfarande inte klar med hennes eller Sofis bloggar. Men det närmar sig. Sofi har dock fixat det mesta själv i min frånvaro :P Det blev fint ^^*

Systers fixar vi till idag.

BaiBai ^^*

Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Hannah

krya på dig!!!!!

2010-04-08 @ 13:59:11
URL: http://hannahhale.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0