stuff done and to be done

Jag har bokat in 14 av 20 körlektioner nu ^^* Det känns sådär lagom bra och väldigt läskigt. De kommer dock inte än på ett par veckor, och det är bra. Jag känner för att lägga ner massa energi på mina läxor just nu. Bara få gjort allt. Så idag har jag läst nästan halva min bok till engelska-uppgiften. Jag får nog läst det mesta av den idag.

Jag läser Marked, av P.C. and Kristin Cast, som faktiskt är bättre väntat så här långt. Jag skulle inte läsa den på svenska dock. Det känns som om gränsen går där :P

Nu ska jag, eftersom det känns som om det varit lite glest med fina färgglade bilder på sistonde, lägga upp lite bilder från mitt och broshis universeum-besök i helgen. Dock tog batteriet slut precis i besökets början.

 





Kommentarer
Postat av: Hannah

har du gjort den där extra grejen än som elin och nenne gjorde tillsammans? i trafiken alltså

2010-04-13 @ 20:04:41
URL: http://hannahhale.blogg.se/
Postat av: Huve

det e jag som e huvvedet!

2010-04-26 @ 18:05:24

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0