träning

Jag har faktiskt (believe it or not) varit och tränat idag! :O Visst blev jag halvt tvingad till det eftersom min axel gör ont och sjukgymnast är bra att ha då. Men ändå :P

Det var allt som allt inte så illa, förutom en övning som jag inte riktigt klarade av utan jag ramlade liksom ihop till en sorglig liten hög istället. Resten av övningarna var vanliga men mystiska sit-ups-grejer på olika vis ich dra i tunga saker som sitter fast i tunga saker om och om igen. Och så naturligtvis 10 minuter på träningscykel och 10 på crosstrainer.

Jag hade egentligen inget emot det förutom att jag inte riktigt klarar av att ha en person bredvid mig som ler och säger till mig att det jag gör egentligen inte är så jobbigt. Nehe? ok, men gör det själv då xD

Som tur är lämnade tränare-bruden mig ifred på cykeln och crosstrainern och räddade sig på så vis från att bli hatad av mig. Hon verkar faktiskt ganska hygglig. Ska dock minnas att ta med mp4 nästa gång så jag har något bättre än gamla hemska radio-låtar att lyssna på. Ska göra en passande spellista tror jag.

Anyway ska jag tillbaka nästa måndag me. Måndag, gymträning. Tisdag, skolidrott... Underbart xD ;_;

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0