vår busschaufför, vår busschaufför... han åker buss!

Just nu älskar jag mitt mobila bredband <3

Sitter i bilen med minst 4 timmars resa kvar framför mig och lyssnar på Spotifymusik och jobbar lite på designen till Sofis blogg. Den kommer att bli ytterst enkel. Dock är det inte så stor idé att fixa med bilder och så eftersom det är väldigt mycket sol runt omkring >.< Så jag ser inte färger så jävla bra.

Mer än Ruben Datorn har jag tagit med mig musik och min Rubik's kub att underhålla mig med.

Dessutom är han fullproppad med massa bra filmer och anime ^^* Jag kommer ju inte få tråkigt i alla fall. Batteriet ska ju hålla i ett par timmar i alla fall.

Problemet är att jag inte är hundra på att jag fick med mig laddaren xD Det hade vart så typiskt mig att glömma den.

Så snart är vi hemma hos systra mi ^^* Vi tog med oss en liten pippi till henne. En nymfparakit (speling is my enmy). Han visslar så fint i baksätet. Jag ska också skaffa mig en pippi när jag flyttar hemifrån och inte delar lägenhet med Maksii längre.

Btw, så ber jag om ursäkt för att "Pand-E thinks"-uppdateringen varit lite dålig xD Mycket dålig rättare sagt. Lägger upp ett nytt citat strax :)

Baibai

Kommentarer
Postat av: Freeny

gött att ha en handdator med sig! Vart var du påväg? :)



Länka gärna Sofis blogg btw!

2010-04-02 @ 19:15:19
URL: http://freeny.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0