en ypperligt trevlig kväll

Ooh, va på Billie The Vision & The Dancers i bältespännarparken igår. Blueberry drog dit mig och det var jättetrevligt! 

Efteråt gick vi och fikade varm chai latte <3. Tack och lov har det börjat bli lite kallare så man kan dricka varma mysiga drycker utan att riskera att koka över.

Sedan gick vi till centralen och mötte Maksii som satt och väntade på tåg alldeles ensam. Utan förvarning började trevliga människor dyka upp från olika ställen i staden. Människor som jag inte träffat på alldeles för länge.

Vi beslutade oss dock för att inte åka hem på tok för sent trots att det va trevligt i staden. Mor hade redan varit duktig och låtit mig springa iväg utan att ens ge mig en tid att vara hemma (vilket är väldigt ovanligt för att vara min mor).

Så väl hemma roade vi oss med att käka vindruvor och spela Mario och Pokémon på Nintendo 64 hela kvällen. Det hela visade sig vara en mycket trevlig dag och ännu trevligare kväll ^^*

Jag ångrar dock att jag inte tog med mig kamera!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0