god morgon, hoppsan! morgonen är slut.

Idag hände något som inte hänt sen jag gick eftermiddagsprogrammet. Jag vaknade innan klockan ringde. Naturligtvis var min första tanke att jag vaknat för sent och alltså fick jag panik och sprang upp och svor. Men klockan var som den skulle vara, suprisingly enough.

Så eftersom jag hade lite tid över tänkte jag skriva om denna traumatiska upplevelse :P

Oh well. Time for föreläsning om projektarbete i sällskap av tandläkarbesök. Buhhä! på tandläkarbesök.

När jag gick i kör sjöng vi en låt som gick:
♫♪ God morgon, hoppsan! morgonen är sluut.
Gog daag, hoppsan! dagen den är slut.
God natt!♪♫

Den hade ett par till verser också. Men det går bli en annan dag xD

Bai!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0