shopping

Det känns helknäppt att skriva om en sak två gånger, men det är så det blir när man ska försöka blogga på två olika bloggar xD Den som är intresserad av att läsa det andra inlägget på Screamsign-bloggen får klicka här :)


Idag har jag köpt massa saker, materialistisk som jag är. Och eftersom jag har haft väldigt roligt med att redigera bilder tänker jag visa upp det mesta här (:

Bilder ovan är stulna från H&M's hemsida.

Jag har beställt kläder från H&M, som kommer hem till mig i början av oktober.
Alltså alldeles lagom till min födelsedag (:

Bilder nedan går att klicka på för att få se lite större.

Uppe i vänstra hörnet är Humle&Dumle (salt- och pepparströare) - köpta på ÖoB för 9kr styck.

Halsbandet är köpt på Cubus för 12kr (extrem rea).

Nagellack och läppbalsam är köpta på H&M för 29,90 och 19,90kr.

(Nagellacket är lila btw. Även om det inte ser så lila ut :P)

Uggleörhängen är köpta på Ur&Penn för 20kr.

Dojjor köptes för ett tag sen på DinSko för 199kr.

Skosnören köptes på NewYorker för 24,90kr.

Mina skor är just nu beklädda med lila snören ^^*

Detta är Humle och Dumle :) Dumle till vänster och Humle till höger. Egentligen ska det vara ett vitt och ett svart spöke, men det fanns bara vita kvar. Det gör ingenting. De är lite olika ändå. Humle är snäppet längre än Dumle, Och Dumle har lite större mun än Humle. Humle ska ha peppar i sig, och Dumle ska ha salt :)

 

Just nu sitter jag här och knaprar på vindruvor och mörk choklad i sällskap av apelsinjuice. Jag är ganska trött, så jag ska hoppa in i duschen, måla naglar med nytt nagellack och gå och lägga mig snart.

 

Förlåt för ganska svinlångt inlägg :P

 

Lovar att skriva mer imorgon :)

 


Btw: Det är nu 10 dagar 12 timmar och 52 minuter sen skolan började igen :'(

 


Kommentarer
Postat av: Ne

Najs att det fanns olika skosnören till skorna! :O

2010-08-26 @ 22:33:42
URL: http://screamsign.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0