loveydoveyhappidappimurder :D

Jag saknar faktiskt inte sommaren just nu. Jag trivs bäst i kylan. Jag vill inte dö av värme eller bli solbränd. Det jag saknar är att kunna bada, men det är ju faktiskt möjligt nu me, fast inomhus. Jag tycker om sensommar, men det är inte värt att behöva uthärda hela resten av sommaren för att komma dit.

Just nu ska jag göra färdigt mina alla-hjärtans-dag-kort och sen göra mig i ordning och åka iväg till Maksii för att träffa henne och Juice. Vi ska mysa och kolla på film och äta massa choklad och godis.



Hihi, jag gick och lade mig på tok för sent igår C: fast jag somnade i soffan först också. Klockan fyra vaknade jag och insåg att jag ännu inte städat helt färdigt, så jag plockade i ordning saker och kollapsade i sängen och somnade xD

Jag har lärt mig hur man lägger in musik utan bild till från YouTube :D Hurray for me!

So to get into that horrible lovey dovey mood:


Mohaha! C:

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0