att dammsuga tar alltid 20 minuter

"Livet är ett helvete, så därför ska man göra det helvetet så bra som möjligt så tidigt som möjligt"

Min mormors övertalningsmetod när hon vill få mig att skaffa ett sommarjobb.

Jag skrev egentligen ett inlägg igår. Jag hade skrivit en del så när jag skulle gå och hämta något så tryckte jag på spara som utkast först, bara så att det skulle vara sparat. Självklart blev något jävla fel och allt jag skrivit försvann. Jaja.

Igår hade jag hursomhelst varit duktig och städat mitt rum (: Det händer inte varje dag. Inte ofta alls faktiskt :P

Idag har varit en slappdag. Jag har legat och tittat på anime hela förmiddagen och nu ska vi snart åka iväg och handla saker. Ska göra klart lappen till MixMax också.

Imorgon ska jag hem till mor tidigt och spela Buzz och sjunga Singstar med Maksii C:


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0