hmm...

Uh, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag ville skriva om något men minns nog inte vad...

Imorgon ska jag hem till mor. Det är bra. Fast då kommer jag inte få vara vaken hur länge jag vill. Delar för tillfället rummet hos mor med en syster. Men jag behöver komma hem och tvätta och göra iordning för jag ska på läger i helgen. Jag är hjälpledare för en konfirmationsgrupp så från lördag till söndag ska jag på läger med de andra hjälpledarna i kommunen. Det ska bli skoj. Det var länge sedan jag var på läger utan massa konfirmander. Om man nu kan kalla det läger. Det är mer en övernattning.

Jag måste sova nu innan jag blir hungrig. Orkar inte fixa något att äta, jag har borstat tänderna :P

Nu när lovet är slut har jag tre hemska veckor fulla med läxor framför mig, och efter det börjar jag äntligen med fotokurserna. Det känns (som Maksii också påpekade) lite sent att börja med fotokurserna i mitten av 2:an när det är media foto jag valt. Men det känns bra att ha de flesta tråkiga ämnerna över. I trean går jag bara ämnen jag valt själv. Inte resten av klassen, för de har inte gått religion A än, men för mig kanske det blir så. Bytte ju klass efter en termin. Det är därför. Har verkligen ett år gått så fort? Jag både vill och vill inte att gymnasiet ska ta slut.

Jag måste försöka komma ihåg att det inte stavas endå, utan ändå. xD

Oyasuminasai


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0