klompff

Ligger just nu och värmer fötterna på en värmekudde. Mysigt <3 Både fötter och händer tycks konstant frysa på vintern. Sen när gillar jag värme? Jorå, värne är inte så illa i kontrollerade former. Får värmen bestämma går det illa. T.ex. på sommaren. Hemsk tid. Det enda bra med sommaren är att det blir mindre att släpa runt på och att man kan bada. Visst, sommarlov är trevligt, men jag är liksom säker på att även de länder som får frysa året runt också har skollov.

Det blev inga bubblor idag. Alldeles för mycket folk. Så vi spenderade dagen på McDonalds och biblioteket istället. Trevligt. Blue tappade bort sin mössa. Jag gjorde inte det. Blue sa även att hon inte ville att bilden nedan på henne skulle bli större, elak flicka är hon.

Idag har jag varit lite friskare från förkylningsgiraff. Fortfarande inte helt dock. Blir fortfarande trött på 3 sekunder.

To do tomorrow:
Tvätta kläder
Göra rent Ruben Datorn
Plugga i skolan med folk

Jag tycker det är imponerande av mig att gå till skolan trots att jag har typ lov denna veckan.

Note to self: Bring books tomorrow.

Nu är jag svintrött. Nattinatt ^^*


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0