bokstavslös

Nu har jag inte skrivit något på vääldigt länge. Det känns faktiskt lite knäppt. Eller jo jag har skrivit lite på Screamsign bloggen.

Ena sekunden blir det sommarlov, andra sekunden är hälften av det spårlöst försvunnet. Jag har inte varit hemma mycket av det hittills och imorgon sticker jag till Öland. Underbart. Fast det ska bli kul på Öland. Jag ska träffa mina små kusiner som egentligen inte är så små :)

När jag kommer hem igen ska resten av lovet spenderas i närheten av en sjö. Jag ska bada mycket. Det är ju trots allt den enda bra saken med sommar. Varma klibbiga dagar är inget jag uppskattar. Och så ska jag träffa kompisar, och fira Sofis födelsedag :D

Nu har jag egentligen inte tid att skriva mer eftersom jag måste packa... och städa :'(

Jag tänkte lägga upp bilder men det är något fel på anslutningen :C

Oh well, jag lovar att blir mer aktiv här nu :)

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0