bigscreen

Ruben har fått en stoor skärm :D Jag lånar pappas skärm för tillfället. Poängen var att jag skulle se hur saker och ting såg ut på normal-sized skärmar, men det är svart uppe och nere så det är pretty much samma sak.

Next: tangentbordet. :P

Sofa var och hälsade på mig i morse. Jag har bestämt mig för att från och med nu hålla fast vid besöksförbudet. Det är sommar snart och jag måste göra mina läxor. Jag får inte gjort mycket under veckorna eftersom jag är segstartad och därför inte hinner med mer än just starta upp läxprojekten varje dag. Så då behöver jag ju göra mina läxor (som inte kräver skolans datorer) på helgerna, men då vill jag ju träffa mina kära vänner och slappa. Men nu får det vara slut med det, fram till sommaren. Tråkigt men sant. Besöksförbud är nu officiellt.

Nu är det dags att åka hem till mor min och påbörja de ökända läxorna och förbereda rum för systers ankomst. Och så klart ha på hög musik och dansa och sjunga högt... ne, inte dansa, men sjunga, tyst...

Jag ber än en gång om ursäkt för låg uppdatering i dessa upptagna tider. Dessutom blir det samma inlägg varje gång: Haha, knäppt. Jag gör detta. Jag sitter ner. Jag har bråttom iväg eller så ska jag sova. Jag har mycket läxor. Förlåt. Sen. Hejdå.

:P

Jag ser dock fram emot sommaren. Jag kommer få mer tid till saker. Jag ska (23:e gången jag nämner detta nu?) ändra design här, för bläää på denna. Jag ska skriva ett CV att söka jobb med efter sommaren. Jag ska spendera en vecka i frankrike (taizé) och en ute på öarna. Eventuellt en på öland också, ifall Papi inte lyckats planera in en vecka jag inte kan på igen. Och så ska jag träffa folk.

Jag ser fram emot grilkvällen den 18:e där jag och människor firar att skolan är slut. En av oss med ett pris från novelltävlingen i engelska (förhoppningsvis :P). Skolan är över. Saker inlämnade. Bara tre eller fyra dagar i komplett kaos kvar till lugnet i taizé. Till hettan i taizé... Still worth it. Sen kommer jag hem, tvättar kläder och flyr ut till öarna.

Apropå min syster, hon kommer hit till götet imorgon. Hon tar med sig Daggen. Hurray ^^*

Sen nästa onsdag eller något ska jag ta med henne till studion i skolan och fota henne äntligen.  Det har jag lovat länge nu. Så har ju hon flyttat långt bort me. Men det är bra, så slår vi två flugor i en smäll när hon står modell för mina sista studiouppgifter också :D Skitbra.

Nu är det återigen tid att springa iväg till ett tåg som går på tok för snart.

Bai.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0