en lagom söndag

Jag spenderar söndagen med att vara oerhört produktiv, se till så att alla som kan vara ute idag har perfekt väder (genom att vara fast inomhus), och genom att softa. Allt på samma gång. För det är ingen ansträngande söndagssyssla att redigera massa häftiga bilder.

Tänkte sitta och jobba på min flash-applikation, men installationen bråkade med mig. Jag ska böna och be Sofi om hjälp på måndag.

Jag ska dock ta en paus snart och springa bort till Lindex. Jag har redan en klänning att använda på skolavslutning i nödfall, men jag tänker ge den där snygga klänningen med acceptabelt pris, som förhoppningsvis bara hänger där och väntar på mig, en chans.

Och måla om mina naglar...

Innan jag återgå till arbetet vill jag dela med mig av en bild på Hana ^^* Hittade en mapp full med bilder som jag halvt glömt av.

 

Next is photoshoot with my sister this week. ^^*

 

Baai!


Kommentarer
Postat av: visen-onesama

Glömm inte boka den dumma studion dådå!!

2010-06-13 @ 22:07:20
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0