fiskmåsarna anfaller

Fiskmåsar har tydligen byggt ett bo här i närheten och attackerar den som vågar sig för nära. Problemet är att vi liksom måste gå där för att komma till bussar, tåg och... resten av världen. För att inte tala om vår bil. Vad ska man då göra? Ta med mat att slänga på marken varje gång jag går förbi för att hålla deras rumpor nära marken när de äter, så att de inte kan bajsa på mig?

Reklamen för filmen "kärlek på menyn", som jag tittar på just nu, är spegelvänd! Jag har nu avslöjat sveket! Varför skulle man göra något sådant? Varför är den stackars kvinnan med den brinnande handduken inte tillåten att vara åt vilket håll hon vill? Varför är filmen klassad som komedi när den hittills inte varit det minst rolig?

Bra film dock. Jag gillar filmer om mat. Jag är hungrig... Jag vill ha de där jordgubbarna...

Och när vi ändå är inne på reklamfilmer. Någon som sett reklamen för den där painkiller-salvan? Den som heter... VOLTAREN! "Voltaren, för liv i rörelse." När folket som använder en salva för att lindra smärtan av en skada, kan de plötsligt svinga runt sina familjemedlemmar med leende på läpparna när de inte ens kunde röra sig förut. Bara för att smärtan är lindrad borde de väl ändå inte svinga så? Skadan är ju fortfarande där? Jag fattar nada :)

Nu ska jag fortsätta titta på film och städa :)

Kommentarer
Postat av: Angeko

Fin ny design du har, Nu börjar det likna nåt!^^D

sv: Japp! eller ja jag har lagt in en bild som bakgrund, och den har jag inte gjort. men jag har satt in den i programmet och sedan fixat ljuset, så man kan säga att jag nääääästan gjort den;P

baisu

2010-06-10 @ 17:33:52
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0