sommarlov?

Äntligen kommer sommarlovskänslan smygande när jag står i provrummet med en fin klänning på mig. Jag hade redan en klänning som hade varit acceptabel*, men den jag köpte var mycket snyggare ^^*

Jag kan inte annat än att se fram emot fredag, trots att jag har mycket att göra.

Nu kommer inte jag skriva mer här idag, utan jag kommer bidra med några snygga videoklipp till Screamsign i stället. C:

Jag blir lite orolig för hur det kommer bli nu när jag ska försöka skriva på två bloggar... I'll make it work :P

(*-haha, jag hade skrivit appeptabel :P)

Kommentarer
Postat av: Visen-onesama

Du kan vara appeptabel!

varför får jag inte låna buster mera:O?!

2010-06-15 @ 12:30:57
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0