blääurgh

Ugh, stannade hemma idag. Jag hade ändå bara tänkt gå på första lektionen (ingen idé att sitta igenom ett matteprov man inte övat till). Men så bestämde sig mina byxor för att gå sönder xD Så då skulle jag bli försenad eftersom jag behövde leta upp nya kläder. Och så börjar jag må värsta illa så jag orkar inte gå till skolan.

Utvecklingssamtalet är nästa vecka. Haha, jag har en känsla av att min närvaro kommer bli bättre efter det (när jag sett hur illa det är).

Jag ska gå till sjukgymnasten och träna sen >.< Så jag får väl sova bort illamående nu. Om inte mor kommer och väcker mig.

Så planerna för dagen: sova, göra läxa tills jag avlider, träna och tvätta. (TRÅKIGT...)

Bai :)

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0