i helgen kommer värmen

och vad ska jag göra i helgen? Plugga! Usch Usch. Inte för att värme vanligtvis är min grej, men det är ju nu innan allergierna kommer och sen när de är borta som värmen är uthärdlig.

Oj, vad jag älskar att jag har en bärbar dator just nu ^^*

Just nu sitter jag med smaskigt bubbelvatten och tacosallad och längtar till mitt tandläkarbesök som jag snart ska ta mig till... >.< Jag känner mig hur som helst ohyggligt nyttig, och har tänkt ordna detta med lite efterrättschoklad.

Jag har nämnligen fyllt upp mitt godisförråd rejält idag xD Det är meningen att det ska vara plugg-snacks så vi får hoppas att det håller till helgen xD

Idag har jag hemskt mycket att göra. Jag har varit i skolan, nu ska jag till tandläkaren och sen biblioteket, och sen ska dagens läxor göras... Usch!

JaoJao. BaiBai :)

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0