jag äro en materialistisk jävel

Dessa två saker  tror jag mig behöva just nu.

Nummer ett:

Bild från google

En ny telefon som jag velat ha i ett par månader nu. Sen den kom ut faktiskt, den är så snygg! Och en av de viktigaste detaljerna; den har knappsats gömd där bakom även om den har touch-screen. Det är bra :D Och så älskar jag headsetet ^^* Trådlöst, underbart! Dock behöver jag ju inte en ny mobil så akut just nu och kommer därför förmodligen få vänta tills jag är 18 år gammal innan den blir min. Och kanske har jag hittat en ny favorit tills dess?

Fast jag älskar ju vita telefoner :)

Nummer två:

Bild härifrån.

Klockan Too late ^^* Redan namnet passar mig väldigt bra eftersom jag alltid är sen till sakeroting. Den är hur som helst vattentät och i silikon och kostar bara 200;- Just det att den är vattentät är det som jag tycker är bra eftersom jag inte skulle klara av att ta av mig klockan varje gång jag ska bada eller duscha xD Så om jag har den här kanske jag faktiskt använder klocka för en gångs skull? Jag hoppas jag kan köpa den till sommaren men har som sagt en ytterst begränsad ekonomi just nu :P På grund av lilla Ruben Datorn. Men jag ska försöka ^^* Vet ju inte ens vad portot ligger på än :P


Baibai C:

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0