novell - short story

Jag blev just färdig med den förbaskade novellen och jag tror den blev förbaskat bra.

Så jag ska vara med och tävla i Freestyle, short story competition! Tema - The future :O

Tror inte jag har någon chans att vinna skiten, speciellt med tanke på att jag inte hållt mig så bra till temat... *harkel* men att tävla är ju alltid skoj ^^* Vi kanske får varsin klubba i tröstpris alla oss andra? :D

Tänkte först lägga den här men jag får fundera på det,  den är ju förbaskat lång.

Och så illustrerade jag min fantastiska berättelse med egna konstverk xD Alltid lika kul att plocka fram de riktigt mjuka blyertspennorna och bara kladda massa. Det blir lite charmigt tycker jag, med kladdiga blyertsteckningar.

Blablabla. Jag borde egentligen göra en till läxa ikväll men jag orkar inte. Jag kommer helt enkelt inte att hinna lämna n multimedia-uppgiften i tid. Jag kan ju inte hjälpa det temporärt trasiga ögat >.<

Nu måste jag springa och borsta tänderna och sova~ ^^*

 

Natti :)


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0