evil clothes

Stavas clothes så?

Det är sällan jag hittar ett klädesplagg som jag bara måste ha. Sist det hände var det en skjorta (tunika/klänning-skjorta) jag ville ha. Men Den var alldeles för dyr och fick vänta på att bli billigare eller skita i det. Nu är det ett blått linne som var slut i affären men som finns på nätet,  men jag vill inte beställa det utan att fråga mor först och det känns lite fel att väcka henne klockan 6 på morgonen för en sån sak. Men det är redan slut i flera storlekar, så jag tänker ringa henne så fort hon förmodligen är vaken.

Jag känner att allergiin är på väg. Timotejpollen (gräs) hoppar in i mina ögon och rivs.

Jag gick upp 5.20 idag. ^^* Jag behövde duscha, och jag vaknade faktiskt! :D Nästa mål: i tid till skolan, i alla fall nästan :p

Bai ^^*

Kommentarer
Postat av: Angeko

Haihai omega-thoaan.

Ja det var ingen fara, du får lära mig sen hur man gör när man gör länkar!

jajamen clothes stavas på det sättet. Google, a splendid invention!;P

Grattis till tidig uppgång! Jag är stolt över deg systra mi^^D

2010-05-24 @ 21:44:23
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0