polynova nissen, sopi

Jag smakade just på is-chai. Inte samma sak, men gott ändå :) Dock onget jag kommer köpa så många fler gånger. 37 jävla spänn! Det är lite dyrt. Den vanliga chai-latten är ju ckså dyr men den köper man ju bara vid jul, så då är det okej :P

Jag planerar spendera idag och fram till onsdag med att plugga massa matte. Igår kväll var det också meningen jag skulle plugga, men det tar emot att göra sånt på lördagskvällar. Så jag gjorde färdigt systers design istället. Jag har äntligen hittat en som hon faktiskt nöjer sig med, den kräsna människan.  Eller ah, nästan färdig. Typsnitt och färg ska ändras på ett par ställen, men i stort är den klar. Jag visar den när den ligger uppe på hennes blogg :P Den e typ, vit och grå. Och lite gullig. ^^* Min syster är beige.

För att fortsätta det här inlägget med ännu en tjejjig sak; jag hittade ett urgulligt blått linne(-ish) på H&M, men det fanns inte i min storlek, så jag ska tillbaka imorgon och fundera på att köpa det vita istället, men jag gillar inte vitt! Speciellt inte i kompination till overzize linnen. Men vi får se. Det var liite gulligt ändå. xD

Igår badade jag. Jag tänkte nöja mig med att bada fötterna efter jag märkt att det gjorde väldigt ont att befinna sig i vattnet över tio sekunder. Men sen gick Sandra i, upp till midjan. Jag kunde ju inte förlora. Så jag slängde på mig bikini, satte mig på kanten och funderade. Sen hoppade jag i. Det var inte ens jag, det var min schizofrena sida, mitt andra jag, som gjorde det. Jag var i alla fall inte beredd på det. Så jag doppade mig, och sen sprang jag upp igen. Och nu berättar jag för alla jag kan xD Idag önskar jag nästan att jag hade tid att göra om det. Det är ju så förskräckligt varmt! >.<

Oh well, Baibai ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0