Angry Bigfoot Yuki

I tisdags satte jag mig för att kolla igenom utbudet på Deichmann sko's hemsida i tron om att jag äntligen hittat en affär med min storlek (43). Besviken insåg jag att det minsann inte fanns, och att jag likförbannat inte skulle kunna köpa de där snygga kängorna som jag längtat efter (det finns något liknande i varje affär typ). Jag blev jättejättearg och skrev arga brev till diverse skoaffärer och till metro. Och sen får jag sms från Sofa att "Din insändare är med i metro." Den största högst upp också! xD Då blev jag glatt överraskad kan jag ju avslöja.

Jag har hur som helst bestämt mig för att köpa ett par 10-håls Dr. Martens nästa år. Så behöver jag inte oroa mig för vinterskor på ett par år sen xD

Klicka för att se större


Kommentarer
Postat av: Angeko

zugooooi!^^D onesama stolt*

2010-11-25 @ 23:12:31
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0