18 år

Jag skulle, dagen till ära, köpa något som jag liksom inte fick köpa igår. Eftersom chansen att kunna vinna pengar lockade mer än omvägen till hemköp för att köpa cider, köpte jag alltså en trisslott. Och så bad han inte om legitimation. Ser jag så gammal ut? :'( xD Eller så är de bara inte så petiga med lotter. Men ändå :P

Idag har jag kalasat mig med mor, ThomThom, morföräldrarna, morbrodern och brodern ^^* Det va mysigt!

Klicka för större bilder

Jag fick typ; hörlurar ♫ (vanliga jävla svarta - woho! :D), kortläsare (ett nytt försök med tanke på att den förra glömdes och stals xD), godis, prenumeration på tidningen Digital Foto för alla, ett nummer av samma tidning, chailatte pulver ♥, champange (liten flaska - se ovan :P), H&M presentkort, grej att ha i knät med avtagbar bricka på att ställa laptop på m.m.

Så nu ska jag göra en stoor kopp chailatte och slå mig ner framför TVn en stund innan jag somnar ^^*

Guten nacht

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0