birfday

Klicka för större bild

 

Nu är det bara två veckor och en dag kvar! Tills jag fyller år alltså... Jag tjatar om det nästan varje dag xD Men det ska bli häftigt. Jag brukar inte se fram emot min födelsedag så mycket som jag gör detta året. Det brukar liksom vara; aha, där flög ett till år förbi i hisnande fart (och jävlar va snabbt det går). Jag brukar känna lite halvt befogad ångest över att åldras. Men i år känns det... häftigare. Inte bara för att jag får pengar att köpa systemis med (som jag också tjatat massa om), utan för att jag liksom fyller 18.

 

Ångest blev plötsligt allt mer befogad.

 

Den här födelsedagen har en allmänt bättre känsla över sig än de förra (förutom den där när jag önskade mig snö, och fick det, på min födelsedag i oktober :O Mer om det vid ett senare tillfälle xD), kanske är det för att den ligger på en tisdag...


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0