Nu är den beställd!

Äntligen är den köpt! Det blev lite problem som innebar att jag fick vänta nästan en vecka efter min födelsedag. Tortyr! Och idag fick jag reda på att den jag vill ha just blivit en utgående modell och alltså knappt finns längre, Så jag blev tvungen att agera fort :O



Nu har jag i alla fall beställt den, två objektiv, två UV-filter, ett minneskort, en väska, ett USB-minne, ett stativ samt en fjärrutlösare. Jag sitter här med ett flin just nu, 'cause I'm so happi ^^*

Btw, apropå saker; Jag har just skaffat mig ett eget bankkonto och får ett eget kort med ny kod och allt det där. Då funderar jag på om jag borde passa på att designa mitt eget kort. Typ såhär:

 

Det blir jävla svårt att välja en bild bara. Jag som knappt kan välja strumpor på morgonen :P Om jag inte kommer på bättre förslag lutar det nog åt bilden ovan. Bara för att den är färgglad och ändå liksom basic bakgrund.

 

Nu ska jag springa iväg och plocka ur diskmaskin, tvätta och plugga. Skoj som attan. Men lika illa är det inte när jag tänker på vad som kommer hem till mig om 1-3 dagar ^^* ♥

Update:

Det var verkligen på tiden att jag köpte kameran när jag gjorde det. För nu finns den inte i lager längre - alltså köpte jag den sista :O


Kommentarer
Postat av: Ne

Satan vad du kommer vara proffs-utrustad ;) Kul!



:O Jag vill ha ett sånt bankkort!!! blir asgrymt med den bilden ju!

2010-10-25 @ 22:40:11
URL: http://screamsign.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0