remembering

Klicka för större bilder :)

Detta är mitt slutprojekt i foto. Varma, happi och mysiga höstbilder
med Blue som modell i flera av dem ^^*





Sitter i skolan nu och försöker få ordning på mina kaotiska fotoprojekt. Dock ser jag ljuset i slutet av tunneln och det är inte alls lika hemskt som förra fotokursens slut.

En av de saker som kommer ivägen är den ondskefulla engelska essän som jag just hittat ett tema till och som ska in på fredag. Dessutom ska ett psykologiarbete färdigställas så fort jag kommer hem. Innan dess ska en plånbok inhandlas (om den fortfarande finns kvar).

Allt detta är ändå överkomligt. Förutom att jag måste spendera torsdag-måndag (minst) som flytthjälp. Jag är lite stressad bak i huvudet, och det gör det lite svårt att koncentrera sig på det man ska göra. But I will survive ♪! xD

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0