jag är sugen på hallonté

Varning: Bilden har ingen som helst mening och kan förmodligen inte förknippas med texten.

Jag sitter och fryser. Filmen tog slut. Jag är alldeles för trött för att orka gå och lägga mig. Jag känner att jag har seriösa problem xD

Jag känner att jag borde hälsa på min papi lite oftare. Idag var första gången på mycket länge som jag hälsade på och då höll jag mig på nedervåningen med bror. För bror tycker inte om att vara i närheten av folk som dricker alkohol.

Så eftersom jag är en så snäll, godhjärtad, god, hjälpsam, hygglig, vänlig, bussig, rar, trevlig, gemytlig, godmodig, tillmötesgående, välmenande, fridsam, reko och schysst syster (jag googlade synonymer xD), så höll jag broder sällskap medans han höll sig borta från alkoholdrickande folk.

Ni förstår papis broshi e här med en polare. Och eftersom de är gubbar (inte nödvändigtvis gamla som gubbar utan beteende-mässigt menar jag) så tycks deras favoritsysslor vara att lyssna på hög rockmusik, dricka öl, snusa, och prata allmänt högt alltid. Till och med när musiken är av.

Hur som helst betyder ju detta att jag inte får träffat min far så mycket. Imorgon måste jag ge mig av hem till mor i någorlunda tid så jag hinner hem och träna, tvätta och plugga psykologi. Jag har mitt första psykologiprov på onsdag! :O (om jag minns rätt).

Nu ska jag genast gå och sova även om jag inte orkar, för jag e trött och min hjärna är i en oroväckande mjuk konsistens.

Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Ester-Lee

Hihihihihihihih :3

2010-09-13 @ 11:12:42
URL: http://danshoran.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0