sunlight street

Jag hittade den här bilden någonstans bland miljoner andra bilder som glömts bort. Jag går ut för att fota till en speciell uppgift, hittar massa andra saker att fota, går in och fokuserar (yeah, it happens) på uppgiften, glömmer bort de andra bilderna. Så både på gott och på ont har jag nu miljoner mappar fulla med bilder att gå igenom och rensa.

 

Anyway, jag minns när jag tog den här bilden. Jag var ute med Hana och fotade sista-minuten-porträtt som saknades till en uppgift. Och så tyckte jag det var häftigt med solen som tittade över kanten på huset samtidigt som glaspoolen på taket av hotellet reflekterade en regnbåge! Reflex nummer 2 bara kom med ^^*

 

Jag tänker blir bättre på att lägga upp bilder. Detta innebär att jag kommer sluta skriva mitt namn på dem, för att jag ska orka lägga upp dem (har jag nämnt att jag är lat?). Så om folk lovar att snällt be om lov innan de eventuellt får för sig att använda mina bilder (I'm paranoid, yes) så lovar jag att bli bättre på att lägga upp fler! :D


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0