time of colour

Hösten är en färgglad tid, och jag älskar hösten mer än alla de andra årstiderna. För att hedra höstens färggladhet har jag alltså dränerat bloggen på all färg som fanns där.

Bakgrunden borde vara grå, är den inte får du prova att trycka F5.

Jag har t.o.m. i mitt galna tillstånd lagt in lite orange! I länkar såsom den här.

Om det är gräsligt fult: please do tell me. Jag fick ett jag-vill-ju-inte-plugga-ryck och bara gjorde det. Och just för stunden verkar det vara en god idé.

Jag är fortfarande inte nöjd med designen, t.ex. passar bakgrund och header varandra inte så bra. Men jag ska som sagt försöka göra en ny design snarast. Men det har fått hamna lite långt ner på prioriteringslistan.

Ännu en ny kategori! Där inlägg som rör bloggen ska hamna. Ska försöka leta upp och länka till gamla sådana inlägg om det finns några...

Detta blir tredje nya kategorin på en dag... Har hon blivit beroende?

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, jag brukar redigera typ kurvor, skärpa osv. Dock aldrig att göra sig själv brunare eller smalare och så. det är fusk!

2010-09-17 @ 14:07:46
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0