Bloggkurs

Idag höll jag i en bloggkurs på biblioteket i Sala. Jag gav en del tips som jag själv kanske gör klokt i att följa också.

Tyvärr verkar det som om det inte är så många som kommer hit på sportloven, tydligen är det höstloven som gäller. Så på det första kurstillfället kom en tjej, vars blogg jag kommer att länka till lite senare, och en av de som jobbar på biblioteket. Som tur är var de båda hemskt trevliga människor.

Det andra kurstillfället kom det ingen alls till. Det är väl sånt som fötter. Men jag fick prova på att hålla i en kurs! Så nu vet jag att jag tycker att det är jätteroligt :) Dessutom kanske jag ska få komma tillbaka och hålla kursen någon kväll, kanske till och med på höstlovet.

Vi hoppas vi hoppas!

Jag startade i alla fall en blogg för att kunna lägga upp informationen jag gick igenom på kursen och här hittar du den.



Här kommer jag att gå igenom grunderna om blogg.se, och så småningon även börja ge lite designtips. Du kan också hitta länkar till olika sidor om bloggande eller bloggdesign (där finns tips på vart du kan hitta gratisdesigner).



P.S. Stort tack till SysterYster för den fina bakgrunden!

Kommentarer
Postat av: ne-tchoan

Varför är min bild borta? :O

ingen bakgrund jue!

2012-05-09 @ 09:55:11
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0