inomhus

Jag plågas av smärtsamt långsamt internet. Det tycks vara något fel på det vi har här hemma och jag blir så trött på att det bara fungerar typ 5 minuter om dagen.

Just nu försöker jag komma på vart jag ska interiörfota till senaste fotouppgiften. Kanske borde jag försöka här hemma? Det skulle dock föra med sig att jag blir tvungen att städa och fixa massa :P För det måste ju se bra ut om man ska fota. Om jag ska fota mitt rum också... behövs ännu mer städning xD Bläää. Och jag orkar inte liksom börja och försöka, och sen har jag fixat i onödan.

Apropå hundar, jag gillar inte riktigt att uppgiften är att fota hela rum, typ. Man får inte riktigt gå in så mycket på detaljer som jag skulle vilja, och då blir det jättesvårt att få ihop 10-15 bilder. B.A.J.S.

Fota ska jag göra, det är en sak som är säkert. Kameran har fått ligga i sin låda helt orörd alldeles för länge nu.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0