jul!?

Fatta vad chockad jag blev när det bara var två anti julstress-piller kvar i kalendern :O Först idag känner jag att de flesta julklapparna är köpta. Inte alla dock. För den sista behöver köpas i en sån där affär som man behöver en bils hjälp att komma till. När den är köpt imorgon väntar en julfika med syster i lugn och ro.



Idag fick jag årets första julklapp! Av Näniphär som var min secret santa. En skitsnygg rökelse-hållare och rökelse (den gula av Nenne, den röda och gröna är julrökelser från förra året ^^*). Nenne tyckte att jag behövde det då jag tidigare använde en blomkruka som rökelse-hållare. Anyway, I love it!

Så nu har jag ett väldigt väldoftande rum ^^*

Kommentarer
Postat av: Chibi

Näni tänker allt på saker hon ^w^

2010-12-22 @ 22:40:35
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0