Jul hos papi

Har haft ganska fullt upp nu under jullovet. I förrgår fick jag mina första helt lediga timmar på lovet. Med ingenstans att åka och ingenting att göra, och då satte jag mig och spelade sims ^^* Spenderade ett par nästan helt internet-lösa dagar hemma hos far min. Där fanns internet, men bara på datorn i brors rum som inte kunde läsa mina minneskort :P Så har inte kunnat uppdatera så mycket. Menmen! Nu är det snart nyår och min blogg är officiellt mer än ett år gammal. Fräckt! xD

Fika på Espresso House med syskonen och far under vår traditionsenliga fika och julshopping i Alingsås. Detta året hamnade den dock efter jul. Syster var fast bestämd om att blåsa en bubbla med sitt tuggummi.

Julbord hemma hos papi efter Alingsås på annandag jul. Jag provade en fläderdricka jag hittade i affären som t.o.m. visade sig vara god, och fin att ta kort på ^^*

Kommentarer
Postat av: ELIN

smakar det blomma?

2011-01-05 @ 19:12:49
URL: http://esks.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0