busy day?

Min desperata jakt efter varm O'boy slutade i en mugg varm mjölk med en lätt smak av något som skulle kunna vara choklad... :P

Hur som helst; idag har varit en ganska upptagen dag. Den började med skola, engelska, där alla i klassen fick varsitt kort med en roll. Så skulle man ta reda på vem som mördade Robert Koch. Robert och jag (Pat Martin) hade gått i skola tillsammans och lovat varandra att om någon av oss fick ihop en miljon så skulle vi skriva den andre i vårt testamente. Men Robert, som blivit miljononär långt innan mig vägrade låta mig se sitt testamente :O Men jag lovar att jag bara skämtade när jag höll en kniv mot honom och bad honom berätta var det var. Sedan slant jag och kniven hamnade i min gamle väns hals... en olycka! :P


Sedan spenderade jag en stund hemma hos Kage-sama som gav mig nudlar och filmer, och som sedan lärde mig lite om World of Warcraft. Jag spelade lite och Lyckades komma upp till level 3! xD

Efter att ha kommit hem och tagit en tupplur var det dags att börja göra läxa samt planera ett par photoshoots. Det blev inget interiörfotande.. igår(?) men jag har en bra idé om vart jag vill fota nu, och en backup-plan! ^^* Så imorgon måste jag ringa ett par samtal för att se om jag får lov att fota där jag vill.

Det här tyckte jag verkade som en excellent plugg-plats, men det var det inte. Gav upp och satte mig i soffan efter ett par ryggskador.

 

Har egentligen massor av bilder att lägga upp!! Hoppas verkligen att jag får tid att göra det i helgen. Men annars är det ju snart jullov, då ska de upp.


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0