a little update

Tidsinställt inlägg


Jag tycker det känns bäst om jag informerar om när inläggen är tidsinställda. Bara för att. Kan dock inte lova dyrt och hederligt att jag gör det varenda gång :P moha!



Nu har jag beställt ett färgglatt bankomatkort! Det blev den bilden jag tänkt ha (se ovan), fast något mer inzoomad.

Nu ska jag snart träffa Nenne, Hannah och Elin i staden. Elin ♥ som jag inte träffat på hundra år! Hurra! ^^* Och sen på kvällen ska jag träffa Sandra som jag inte eller träffat på länge, fast inte lika länge som jag inte träffat E på. Know what I mean?

Och så ska jag inhandla vampyrtänder innan det är dags att ta det lugnt med pengarna igen. Har gjort alldeles för många tanklösa köp på sistonde. Ok, jag ska klippa mig också, men det är ju viktigt (:

Jag köpte t.ex. en bok i torsdags som jag velat ha länge. När du gör som jag vill av Henrik Fexeus (inte säker på hur det stavas :P). Den är häftig.

Oh well, eftersom jag ska spendera resten av idag med en Sandra (och förhoppningsvis fota massa) så kommer jag nog inte uppdatera mer idag. Baibai! ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0