Scwimmen

Nu ger jag mig strax av till simhallen för att försöka återställa min träna-eller-simma-i-alla-fall-en-gång-i-veckan-rutin :P Egentligen är det meningen att jag ska simma en gång och träna en. Men att träna själv, är det tråkigaste som finns. Att simma själv är ok. Visst att det är roligare att bada med annat folk, men simma gör jag bäst långt borta från mänskligheten xD Annars irriterar jag mig på dem.

Så nu hoppas vi att folk inte har kommit på den dumma idén att gå och bada på en lördagsmorgon, för då kommer simhallen vara FULL av barn :O Ve och fasa! Kanske skulle jag ha mer tur om jag tränade? xD

Men jag tar med mig Lucifer Kameran, utifall att jag behöver en emergency humörhöjare, eller om jag ser en fin bild såklart. Det är ganska fint väder ute ^^* Jag säger inte nej till lite mer höst ♥

Mycket babbel. Det är ju trots allt lördag morgon. Jag tidsinställer en inte-så-höstig-höstbild till 15.00 :P Jag älskar tidsinställa funktionen ♥

Baibai ^^*

Kommentarer
Postat av: Angeko

BAISU, that is all!

2010-11-13 @ 13:22:18
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0