so tempting

Klicka för större bild


 

 

Tidigare idag stod jag hungrig och godissugen som f*n i affären och hade bestämt mig för att köpa mörk choklad. Har ju godislöfte, men mörk choklad är ok som tur är. Och när jag, trots alla underbara godsaker i affären, lyckats ta mig därifrån med bara min mörka choklad, så tänkte jag att; "jo kanske kommer jag att lyckas trots allt, så länge inte mamma spontant köper hem bakverk som hon gjorde sist".
Vad plockar mor fram efter maten? Jo, chokladbollar! Min ack så ondskefulle mor har valt helt fel tillfälle att köpa hem dessa smaskiga klumpar.

Men jag klarade att inte ta en, precis som förra gången hon gjorde samma sak. Men de ligger där i kylen och väntar, hoppas på att jag ska äta dem.

Jag utmanade t.o.m. mig själv, och plockade fram dem för att fota dem. Lukten hjälpte inte. Jag hoppas att de är uppätna imorgon när jag kommer hem xD

Kommentarer
Postat av: Ne

I'm proud of you :')

igår hade min syrra bakat kolakakor... D: en av mina favoriter, men jag tog inte någon! :)

2010-11-16 @ 22:27:30
URL: http://screamsign.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0