time escapes me

Idag har det varit fullt upp sen jag kom hem. Spenderade en timme framför TV:n, efter det skulle jag redigera den jävla fotouppgiften som hänger efter mig istället. Det gick väl sådär... Jag gjorde en fin turorial om hur man dricker chai-latte på bästa sätt i alla fall xD Du hittar den här.

Idag spenderade jag och Näni vår tre(?) timmar långa håltimme på Expresso House och hade projektarbete-möte. Det blev en väldigt trevlig håltimme, och vi fick ju bestämt det vi skulle bestämma :P

Fast jag kom just på att jag inte skrivit in det i datorn som jag lovade, inte heller har jag intevjuat en vuxen människa till psykologin imorgon. Jag har inte duschat som jag borde ha gjort, utan sköt upp det till imorgon bitti. Jag har inte ens tagit bort mitt nagellack! Så mycket tid har jag inte spenderat på att göra en tutorial. Vart tar tiden vägen? :'(

Jag har dessutom helt glömt bort att ta det där kortet på månen som ju var så fin förut... Men snart är det fullmåne igen. Jag hoppas på fina bilder då istället ^^*

En bild om dagen sa min morbror. Men idag är jag inte nöjd med någon :P De blev alla suddiga och brusiga på grund av dålig inomhus belysning.

Men vill inte ha en helt bildfri dag så jag letar upp en gammal frostbild från förra året. Vintern är ju på väg nu ^^*


Kommentarer
Postat av: Angeko

otroligt va mina tittarsiffror har gått upp! måste vara för det gulliga inlägget du gjort i din blogg^^D tack så mycket bella thoaan <3

2010-11-16 @ 00:16:31
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0