Story

Klicka för större bild

 

Alla läxor klara och inne. Det är första gången på mycket länge som jag inte ligger efter i något alls xD ville bara konstatera detta.

 

Men jag har ändå spenderat lite tid i OpenOffice idag. Tack vare syster som ger mig inspiration nog att börja på min Ullis i andelandet-saga. Fast sagan blir lite för häftig för att kallas vid ett sådant namn känner jag :P Kanske får skriva två versioner xD

 

Apropå det, har jag fastnat lite för Tim Burtons Alice in Wonderlands soundracks idag.

Älskar texten till denna:

Alice's theme - Danny Elfman

 

Time to sleep! Natti ^^*


Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, Ullis i andelandet låter spännande ^^

Fin bild!

2010-11-09 @ 16:37:20
URL: http://pinkscreen.blogg.se/
Postat av: Nilli

SV, Det minns jag inte, 20 kronor kanske men dom doftade härligt :)

Postat av: Hannah

uuuuuuuh vad bra du blivit på foto jag är avis big time!! i need to buy that 50/1.8 like last week!

2010-11-13 @ 01:15:00
URL: http://unclearmind.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0