cellphones

Idag är jag alldeles upptagen med flytt och grejer, men jag tidsinställde detta inlägg igår :)



Jag har bara en gång i mitt liv haft en hyfsat ny mobil, och även den hade någon annan haft före mig. Nu tycker jag att det är dags att köpa en splitterny häftig mobil. Så nu ska jag börja spara!

Det optimala vore naturligtvis att ha ett jobb, så att det går på ett par månader, men jag lyckas inte få iväg jobbansökan. Jag har naturligtvis massa ursäkter. "Jag har inte tid att ha ett jobb." eller "Jag kommer ändå inte få något jobb som jag vill ha." Men egentligen är jag nog bara lat. Jag ska skicka iväg den! Punkt! xD

Detta är ett par av de modeller som lockar:


HTC wildfire har jag fått upp ögonen för nu det senaste.



Sony Ericsson Xperia X10 har jag länge varit förälskad i. Speciellt den vita. Och egentligen tycker jag ju bäst om Sony Ericsson mobiler ;)



Iphone 4. The impossible dream. Den läskigt häftiga telefonen som tyvärr ligger långt utanför min prisklass.

Oh well. Jag börjar med sparandet (den svåra delen) så får vi se vad det blir C:

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0