färdig

Detta är vad min kost bestått av de senaste dagarna. Färdiglagad lasange, och pizzor. Inte ok. Man blir så jävla trött på sån mat så himla fort. Vi hade inga grönsaker att lägga till heller, för att spara tid var det viktigaste. Man skulle bara kunna slänga i sig maten.

 

Nu är vi i alla fall färdigflyttade. Halvt... xD Vi har fortfarande ett kaos i den nya lägenheten att reda ut. Men efter dagens utmaningar kände vi oss helt färdiga, och bestämde oss alltså för att inte göra något mer alls idag. Vi åkte till affären och till pizzerian (Jag var för förklarliga själ inte så sugen på pizza, så jag köpte tonfisksallad <3). Jag bunkrade upp med apelsinjuice och frukt. Igår köpte jag blåbärssoppa och vindruvor. Jag klarar mig inte utan min C-vitamin.

 

Naturligtvis var jag tvungen att köpa en styck Marabou vintervit också. Jag, Yuki, den snöälskande token kunde ju inte inte köpa den. Så det där med att börja vara nyttig... *host* Jaja, bättre sent än aldrig. Vi gör ett nytt försök imorgon. Allra minst ska godislöftet starta på riktigt på måndag efter lovet. Fram till dess är det ju ändå förståeligt att fuska. Efter måndag finns inga ursäkter :/

 

God natt ^^*


Kommentarer
Postat av: Näniphär

Jag köpte också sån choklad idag!xD på måndag gäller det dock!

2010-10-31 @ 23:23:48
URL: http://screasmsign.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0