I am a snail

Idag skrev jag listan jag talade om, inte en fullständig lista but still. Och det som ännu inte är slutfört är piano-öva. Vilket betyder att jag får gå upp lite tidigare imorgon, vilket betyder att jag nu är uppe på tok för sent. Egentligen.

Imorgon kommer Blue hit <3 Vi ska spela nintendo 64, och hon ska sova över :D

Sedan ska hon iväg bajtidigt på fredag morgon för hon har skola. Så innan jag behöver ge mig av till far har jag lite tid över på fredagen. Gå och simma eller redigera foton? Redigera foton är ju det som behöver göras mest akut, men att simma en gång i veckan minst är obligatoriskt... Kanske jag kan tvinga med Blue att simma med mig imorgon C:

Förutom att det är omöjligt att hitta ett pris på hemsidan. Det är tydligen gratis att bada där -__-'

Nu ska jag slänga mig under mitt varma täcke och bota min trötthet C:

Natti ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0