need for list

Ingen bildbomb, för jag kom hem för sent i fredags och glömde bort den. Har likförbannat inte tömt Ruben Datorn för jag hade ingen plats på min hårddisk, och nu när jag har plats glömmer jag det. Jag har massa fotouppgifter jag borde göra, en engelska uppgift att påbörja, projektarbete att allmänt komma igång med, piano att träna på dagligen, svar till hasselbladsprisgrej att skicka in etc.

Alla dessa är saker jag borde göra. De flesta är jävligt viktiga att få gjorda, men likförbannat gör jag det inte. Jag har ingen aning om varför inte. Det är inte bara mitt dåliga minne eftersom jag är konstant medveten om att jag ju har saker att ta itu med. Jag trodde jag lärt mig min läxa förra året. Jag borde inte skjuta på saker så mycket som jag gör >.<

Imorgon ska jag:
  • skriva en lista på allt jag behöver göra
  • öva så mycket piano jag kan
  • leta upp (hehe, jag har lagt det på ett såntdär bra ställe) brev från hasselbladsprisgrejen och svara på det
  • gå på bio med bror min

Detta är inga orimliga krav, jag tycker att jag ska klara av minst så lite. En av dagns uppdrag var att gå och lägga sig i god tid eftersom jag varit trött ett bra tag nu... Där såg vi hur det gick med det xD

Nattinatt! C:

Kommentarer
Postat av: TingeLinn

Hej becka, kolla min nya blogg:D

2010-10-13 @ 13:06:53
URL: http://linnromell.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0