tandläkare

En av de första bilderna med nya kameran ^^*

 

I går var jag hos tandläkaren och fick höra att om jag är duktig med mina käk-övningar (har cp käkleder för någon jävla anledning) så behöver inte jag komma tillbaka på ett tag. Idag hittar jag en kallelse till den vanliga tandläkaren liggande på köksbordet hemma hos pappa xD Jaja, lite mer motivation att borsta tänderna duktigt behöva ju ibland xD

 

Imorse vaknade jag med en piercing pain of doom i halsen. Och jag har inte tid att bli sjuk nu så jag hoppas att det stannar på halsont. Jag knarkar Bafucin och dricker té som en galning idag, samtidigt som jag tömmer ut mitt gamla rum på diverse barndomsminnen (papi flyttar i morgon, till en lite mindre lägenhet precis bredvid den gamla typ :P).

 

Jag får se om jag får tid att uppdatera igen i helgen, but don't bet on it :( Jag gör en comeback på söndag-måndag hoppas jag (:


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0