man kan inte äta sniglar

Säckar mig för tillfället i soffan, men känner att jag borde gå upp och göra det jag ska. Alltså koka mig en kopp té innan det blir för sent. Min oerhört snälla mor har köpt hallon-tépåsar till mig ^^* Jag sprang runt i panik imorse när det inte fanns något enda gott té i hyllan. Fick nöja mig med ett som hade en lätt smak av... trä.

Det hindrade mig inte från att dricka upp varenda liten droppe. Jag behöver mitt té varje morgon. Annars blir jag galen! xD

Apropå det, har jag satt mig och äntligen skrivit ner historien om Ice Cream Land idag, istället för att tvätta eller göra något annat vettigt. Jag borde göra läxa också. Jag ligger lite efter :P Ingen bra början. Det ska bara bli MVG på de kurser jag har nu (I wish)... Jag har bara tre kurser just nu... så jag har inget att skylla på förutom lathet när inte läxan inte blir gjord xD

Jag har ett par saker som jag hade tänkt att blogga om också, men de har jag naturligtvis helt glömt att titta på idag. Underbart.

Hur ska det här gå?

Jag måste bli bättre på att ta, och framför allt lägga in bilder!

Guten Nacht! ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0