tiredness

TomTom (mors pojkvän) var snäll nog att stänga av det trådlösa nätet igår kväll när jag skulle publicera det, därför publiceras det nu en dag för sent.

Har varit obotligt trött i flera dagar nu. Somnat på bussen, somnat i soffan, blivit trött tidigt. Detta är en stor grej för mig som annars aldrig vill sova (förutom på morgonen).

Detta får dock bli min ursäckt (stavas det så?) till att vara en dålig bloggare. Även om faktum är att jag bara e det. punkt.

Anyway, idag fotade vi analoga svartvita porträttbilder på fotolektionen. Det kändes... knäppt att inte kunna se bilden, knäppt att inte veta om exponeringen funkar, knäppt att bara få ta en halv rulle, alltså 18 bilder, när man är van vid att ta minst 100. Det ska hur som helst bli spännande att se hur de blev.

Nästa uppgift blir digitala porträttbilder, som ska vara välkomponerade som attan. Jag gillar att ta porträttbilder så det ska bli skoj ^^* Fast tydligen är bildkomponering inte min starka sida xD

Urgh. Time to sleep!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0